#1 Skrevet Januar 17, 2018 Jeg vurderer å kjøpe en 2013 model transporter som det er singel passasjer sette på, men jeg vil ha benk. Noen her som har gjort dette før? Bilen er registrert som 3 seter. Har en 2005 dele bil stående med benk. Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2018 Ganske enkelt eg byttet motsatt i min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2018 Det er nok enkelt, men noen som vet om di gjengene til di 4 siste boltene er i gulvet fra før tru? Benken sitter i 8 bolter å sete i 4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2018 Jeg fant en som har gjort dette på en 2009 modell så regner med det ikke er store forskjellen på 2009 å 2013 modell. Sitat fra http://www.vwbus.no/forum *Ganske så enkel jobb som var fort gjort. Du trenger 8 muttre, 4 gjennomgående bolter og 4 distanseskiver. Under gulvmatta så var det i alle fall på min bil ferdige hull i gulvet. Først legges distanseskiven mot gulvet, bolten trees igjennom og man må så under bilen for å få på plass de 4 mutterne. Så setter du inn den nye benken og fester den med totalt 8 muttere (4 nye og de 4 som stolen var festet med. Du ser veldig greit hva som gjøres i hvilken rekkefølge når du tar ut stolen. * 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...