#1 Skrevet Juni 29, 2005 Dette er ett skjeldent styling sett til Golf IV, Jeg likte spesielt sideskjørtene! http://www.garbino.net/golf/golf4/index.html Ser litt av en bil med Garbino skjørt her: Nydelige hjul på det to Golfene der btw! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2005 fy feite så rått!!!! skal jeg ha en Mk4 neste gang så MÅ det bli med denne stylinga! tenker da på den stylinga på vedlagt bilde, fangerene i linken så anderledes ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2005 noen som vet hva felger det er som står på den til venstre på bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2005 noen som vet hva felger det er som står på den til venstre på bilde? Tipper lorinser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2005 litt lik dem her men litt anna kant å bolter.. http://store.yahoo.com/wheelsperformancecom/lorinserlm22pc.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2005 Jeg er ikke sikker på hva de felgene heter, men her er et bedre bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2005 SÅNN skal min golf 4 se ut! Iaffal om det blir en firer. Helt korrekt utseende! Ingen teite grøftelys eller unødvendige merker. Men jeg ville og tatt bort dørhåndtaka og sett om jeg fant noen mindre speil. Noe ala cup, men ikke cup. Anyway fint at jeg finner ting som ikke er som de skal være. Det betyr at noen andre enn meg har gjort denne bilen. Digger forresten fargen. Og som Ronny tipper, jeg tror og at det er noe Merc-felger. Feks Lorinser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2005 ser ut som d står lorinser på dem ja.. samme små hulla rundt boltane i midten me. Sikkert en eldre model av dem jeg fant. Var jo nydelig på dinna bilen! Har vel ikke flere bilder av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2005 fy feite så rått!!!! skal jeg ha en Mk4 neste gang så MÅ det bli med denne stylinga! tenker da på den stylinga på vedlagt bilde, fangerene i linken så anderledes ut? Er vel samme fangeren, bare at alle "sømmene" er cleanet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2005 Men jeg ville og tatt bort dørhåndtaka og sett om jeg fant noen mindre speil. Noe ala cup, men ikke cup. Han har montert mindre speil på førersiden. Er små på begge sidene her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 20, 2005 Han har montert mindre speil på førersiden. Er små på begge sidene her. Ikke små nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...