#1 Skrevet Januar 19, 2018 Kabler til dør er sjekket og fikset. Feilkoder er slettet. Batterier i nøkler er nye. Etter masse googling har jeg snart prøvd tusen måter å synkronisere nøklene mot bilen på. Sentrallås fungerer knirkefritt på knappene innvendig i bilen. Er det noen som vet hvordan dette kan gjøres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2018 Ingen altså? Har brukt OBDEleven på feilsøking. Antall nøkler med fjernstyring = 0. Har prøvd å kode dette til 2 men får feilmelding om at jeg har tilgang til det. Noen som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2018 Har du prøvd dette? Hvis dette ikke fungerer så må du nok til Møller for å kode opp nøklene på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2018 Har du prøvd dette? Hvis dette ikke fungerer så må du nok til Møller for å kode opp nøklene på nytt. Ja, har prøvd flere forskjellige slike metoder. Den du linker til tror jeg bare fungerer om nøkkelen i tenningslåsen allerede er programmert riktig og fungerer. Men takk for forslag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2018 Ikke ett ukjent fenomen at fjernbetjeneren til B7 ryker. Hva er delenr på nøkkelen? Blinker det i dioden når du betjener nøkkelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...