A4 B7. Sentrallås virker ikke på knapper på nøkkel

Anbefalte innlegg

Kabler til dør er sjekket og fikset. Feilkoder er slettet. Batterier i nøkler er nye. Etter masse googling har jeg snart prøvd tusen måter å synkronisere nøklene mot bilen på.

Sentrallås fungerer knirkefritt på knappene innvendig i bilen.

Er det noen som vet hvordan dette kan gjøres?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen altså? Har brukt OBDEleven på feilsøking. Antall nøkler med fjernstyring = 0. Har prøvd å kode dette til 2 men får feilmelding om at jeg har tilgang til det.

Noen som har vært borti dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd dette?

Hvis dette ikke fungerer så må du nok til Møller for å kode opp nøklene på nytt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd dette?

Hvis dette ikke fungerer så må du nok til Møller for å kode opp nøklene på nytt.

Ja, har prøvd flere forskjellige slike metoder. Den du linker til tror jeg bare fungerer om nøkkelen i tenningslåsen allerede er programmert riktig og fungerer. Men takk for forslag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke ett ukjent fenomen at fjernbetjeneren til B7 ryker. Hva er delenr på nøkkelen? Blinker det i dioden når du betjener nøkkelen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.