#1 Skrevet Januar 21, 2018 Hei Har et problem med min 1995 Audi RS2. Bilen starter ikke, har gnist og har bensintrykk men ikke noe kommer ut av dysene. Pluggene er helt tørre å køl svarte. Men bilen starter fint på startgass og går fint når den har startet. Men hvis jeg gir den litt gass på tomgang så smeller den ut av luftfilteret og kutter litt men når den har smelt en gang går den fint til jeg trykker på gassen igjen å da bare smeller den litt kjapt og fortsetter oppover i turtall. Men hvis jeg stopper den starter den noen ganger og noen ganger ikke. Har strøm og signal til dyser. Har strøm og signal til coiler å, helt nytt 034 motorsport coilpakke. Og fikk startet den her om dagen og tok den for en liten tur og den kommer opp til 3000 omdreininger så bare kutter den og hoster og harker og den går ikke over 3500 omdreininger. Tror det er noe gærlig med noe bensin siden den bruker fra 5-7 liter på mila i tillegg. 1,6 på tomgang. Og den har ikke noe feilkoder. Hva trur folket? Takker for svar på forhånd😁 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2018 Luftmassemåler. Prøv å koble den fra og se om den starter i alle fall. Vil gå dårlig, men skal starte hvis det er det den som er problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...