#1 Skrevet Januar 22, 2018 (endret) Alltid kjøpt olje i butikk, men ser at det kan være litt å spare på samme olje fra nettet, selv om vi har 44% rabatt på olje fra MECA. Hvor har folk kjøpt ifra? Og har det vært norsk nettbutikk eller kommer mva i tillegg ved kjøp over 350,-? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2018 Har kjøpt olje et par ganger fra Dekkonline.com Fordeler: + Stort utvalg og gode priser + Betaler det som står på skjermen, ingen tillegg av noe slag Ulemper: - Til dels lang leveringstid (mye pga Postnord) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2018 Har brukt motoroljer.no . Er en stund siden sist men kan ikke huske det tok noe lang tid, fekk det levert på døren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2018 Jeg har pleid å kjøpe Castrol-olje fra ATP Autoteile. Etter frakt og mva er det ikke vanvittig fortjeneste, men jeg har alltid fått det billigere enn her til lands. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2018 Billigbilpleie.no selger 20l fat med gratis frakt [emoji106] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2018 Takk for alle svar. Ble Dekkonline i denne omgang, da de hadde "best" pris og gratis frakt av hva jeg kunne se, ei heller noen overraskende gebyrer når det kommer til landet. Ble forøvrig Total QUARTZ INEO LONGLIFE 5W-30, for 385,- for 5l. 20l skal vurderes neste gang jeg bestiller, Finn Kristian:) Setter tråden som "Løst", men fyr gjerne på med andre anbefalinger. Både jeg og andre trenger olje ved et senere tidspunk òg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2018 Handlet sist fra Mister-Auto.no, ga vel drøyt halv pris for Edge i forhold til hos Mekonomen, selv med god rabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2018 Sjekket den 20-literen nå. Fy faen for en pris - Kjøper den neste gang, uten tvil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2018 http://www.motoroljer.no Desidert billigst på castrol. Kjøpte 4x5 liter Professional OE 5-40 og kom ned i 75 kr literen. Denne OE er den oljen som Audi bruker på RS bilene som ikke er longlife, går vel for ~225 kr litern hos møller Bytter 3 ganger i året a 6.5liter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...