Bremsetrykkregulator bak nødvendig? 1989 Audi 100 turbo sport.

Anbefalte innlegg

Holder på å ta ned bakstillingen på audin og lurer på om bremsetrykkregulatoren er nødvendig?

Finner bare brukte til salgs og min er veldig rustet...

Link til ebay og vagcatalog:

https://m.ebay.com/itm/Audi-V8-D11-bremsdruckregelventil-Pressure-Valve-443614151e-Girling-32066186/192438519643?hash=item2cce3ac75b:g:cZEAAOSwcUBYM~U3

Del nummer 22 på denne linken:

http://no.realoem.me/Audi/RDW/A10Q/1989/88/R/6/611/56000#22

Takk for svar[emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kan fjernes. har gjort det selv på min typ44tq. ventilen er en snodig løsning for å begrense bremsekraft på bakhjul ved sladd etter det eg fannt ut..

det som er litt merkelig er at denne ventilen ligget etter T-stykket, noe som gjør at den kun påvirker bremsekraft på ene hjulet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kan fjernes. har gjort det selv på min typ44tq. ventilen er en snodig løsning for å begrense bremsekraft på bakhjul ved sladd etter det eg fannt ut..

det som er litt merkelig er at denne ventilen ligget etter T-stykket, noe som gjør at den kun påvirker bremsekraft på ene hjulet.

Ok[emoji4] Ja, den er rart plassert.. Hvordan ble bremsene etterpå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok[emoji4] Ja, den er rart plassert.. Hvordan ble bremsene etterpå?

ble helt fin. flere som har tatt den bort

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble så jeg også gjorde det, funka bra. Tror også denne regulatoren har rustet fast på min... Delenr: 443614151J

Denne bør vel være der?

Takk for svar[emoji4]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.