Audi a3 1.8T 2003mod AUQ . cruise control skjema

Anbefalte innlegg

audi a3 2003 mod

1.8T AUQ motor code.

hei er det noen som vet eller har ett elektrisk skjema på cruis controll skjema til audi a3 ?

skal etter montere Cc på en vw som jeg har, så er det hentet kun hjernen og motoren over ifra A3 til Vw bilen. så driver å funderer på å montere Cc på bilen .

vet jeg trenger :

1. stk hendel. og kabling til ECU.

2 stk brytere ( clutch/brems) .

1 stk vagcom til koding.

trenger jeg noen modul eller noe ? hører noen sier det ? men usikker da.

og vet ikke om den motor code AUQ har DBW, usikker hva det er....

takker for alle svar på forhånd :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker, titta litt der nå, ser nå egentlig bare ut som att de er kun 4 ledninger til hendel og til ECU, også bare å programmere den da.

og ser att jeg m,å få montert in noen brytere ogsånt da, så er dem jeg skulle ha sett tegning på .

og jeg har da ikke så mange plugger å ta ut da, har kun en plugg ifra ECU, og da går det in i det gamle lednings nette da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det selges komplett KIT med hendel og ledningsnett på eBay, som er alt du trenger.

Feks her: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F131304586736

(Dobbeltsjekk at jeg fant til riktig motorkode her)

takker, søren trodde jeg skrev i tråden her att motor ikke står i en A3 jeg, men har vist glemt det :-/

er bare tatt ECU og motor styring ifra audi a3 , så må vell finne en tilsvarende hendel,med brytere til brems clutch, også kanske en modul noe som jeg ikke håper jeg trenger da, men de har jeg ikke funnet ut om jeg må ha eller ikke da :-/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags golf er det snakk om? MK1? MK4?

Går ut i fra det er samme plattform og ledningsnett i begge bilene, og da passer også hendelen/kit'et.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel en corrado motor sitter i :) så er vel sikker ei salig blanding av AUQ ledningsnett til motor og origianlt corrado til alt anna tenker jeg.

men er jo høyaktuelt selv for meg dette som planlegger 1.8T i golfen når den tid kommer. CC hadde jo vært kos å hatt da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

detter er corrado som har en 1.8t auq motor i seg. tror de er bare motor styringen og ECU som er hentet ifra 1.8t. så derfor det blir litt kronglete.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel en corrado motor sitter i :) så er vel sikker ei salig blanding av AUQ ledningsnett til motor og origianlt corrado til alt anna tenker jeg.

men er jo høyaktuelt selv for meg dette som planlegger 1.8T i golfen når den tid kommer. CC hadde jo vært kos å hatt da

åå?? jasså, i toer golf da eller ? :-) de er kult da, ja Cc er veldig behagelig når man skal kjøre langt, kjørte til Danmark i fjor og da døde foten min noen ganger før jeg kom fram :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åå?? jasså, i toer golf da eller ? :-) de er kult da, ja Cc er veldig behagelig når man skal kjøre langt, kjørte til Danmark i fjor og da døde foten min noen ganger før jeg kom fram :P

blir litt OT dette, men ja. i min G2 syncro. har en 16vt motor stående på en pall klar i grunn men, mange år fram i tid. kan hende jeg kvitter med meg alt også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir litt OT dette, men ja. i min G2 syncro. har en 16vt motor stående på en pall klar i grunn men, mange år fram i tid. kan hende jeg kvitter med meg alt også

hehe, greit det :-D oioi :-O nei,nei må da ikke finne på det, bare hiven inni biln med en gang så går det bra da :-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.