Mål på coiler, "TFSI" type.

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg trenger hjelp her, skulle hatt noen mål på coilene til TFSI motorene (COP osv), da jeg hjelper en kompis å bygge hiddensprut på en Audi V8 ABH motor.

 

Jeg hadde noen coiler liggende, som var tiltenkt min A4 som vi testet med, men den er ca 8mm for kort til rekke skikkelig innpå pluggen.

 

For å være ærlig, så er jeg ikke sikker på hvilke coil jeg har selv, om det er lang eller kort, men tror det er den korte typen. Den måler 135mm opp under de røde ørene som stikker ut.

 

20180129_234123.jpg

 

Skulle gjerne hatt en coil som var 7-8mm lenger enn dette, er det noen av dere som vet hvilke mål de andre er på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg trenger hjelp her, skulle hatt noen mål på coilene til TFSI motorene (COP osv), da jeg hjelper en kompis å bygge hiddensprut på en Audi V8 ABH motor.

 

Jeg hadde noen coiler liggende, som var tiltenkt min A4 som vi testet med, men den er ca 8mm for kort til rekke skikkelig innpå pluggen.

 

For å være ærlig, så er jeg ikke sikker på hvilke coil jeg har selv, om det er lang eller kort, men tror det er den korte typen. Den måler 135mm opp under de røde ørene som stikker ut.

 

[ATTACH=CONFIG]257181[/ATTACH]

 

Skulle gjerne hatt en coil som var 7-8mm lenger enn dette, er det noen av dere som vet hvilke mål de andre er på?

Send vidar skotheim en melding du, han vet garantert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.