#1 Skrevet Januar 30, 2018 Har et litt merkelig problem med skiltlysene mine Det startet med at det ene lyset sluttet å virke og nå virker ingen av de ... men har ikke varsel på FIS på det Jeg bestillte derfor nye facelift led skiltlys , koblet til disse men de lyser heller ikke , og med disse koblet til får jeg varsel i FIS , lampene som satt der var av ettermarked LED med innebygget motstand , så har bestilt motstand til de nye også ... men spørsmålet mitt er jo da ... hvorfor lyser ikke de nye ???? virker som om det ikke kommer strøm frem til lampene , men burde ikke pærevarlingen da varslet i FIS ? Noen som kan være behjelpelige med hvordan jeg skal feilsøke her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2018 Har du aktivert pærevarsling på disse lampene? Prøv å koble inn en vanlig gladelampe og mål spenningen til lampen hvis den ikke lyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2018 Hadde samme problemet med S3n min, monterte LED fra nyere modell, det fungerte fint, men noen ganger slo varsel inn og begge slokket. På min bil så funka det og skru lyset av og på noen ganger, så våknet alt igjen. Bilen min var dog tysk import, så kunne skru lyset helt av med bryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2018 Har du aktivert pærevarsling på disse lampene? Prøv å koble inn en vanlig gladelampe og mål spenningen til lampen hvis den ikke lyser. Har ikke gjort noe som helst jeg orginale glødelamper har jeg heller ikke da bilen ble kjøpt med led montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2018 Har ikke gjort noe som helst jeg orginale glødelamper har jeg heller ikke da bilen ble kjøpt med led montert Få tak i ett sett med glødelamper og monter inn slik at det er som orginalt med tanke på motstanden i kursen. Spenningen til lampene kuttes hvis den måler for lav motstand. Med riktige lamper kan du måle om du har spenning dit for å finne ut om det er noe annet feil og deretter fjerne ei pære for å se om pærevarlingen fungerer. Fungerer alt som det skal skal du også få lys med LED pærer hvis du har riktige motstander osv til de dersom det må til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2018 Da skal jeg se om jeg får tak i orginale glødelamper .... supert ... Men går det da evt å kode vekk varsling på skiltlysene via vcds (som jeg har) og vil den da gi spenning uansett motstand ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2018 Jeg måtte bytte om pluss og minus på min Amarok når jeg byttet fra vanlig til led skiltlys, OEM begge deler. Prøv på det samme og se om det løser problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2018 Da skal jeg se om jeg får tak i orginale glødelamper .... supert ... Men går det da evt å kode vekk varsling på skiltlysene via vcds (som jeg har) og vil den da gi spenning uansett motstand ? Du trenger jo ikke kjøpe de orginale holderne osv. Bruk en hvilken som helst 5W pære og få kontakt mot pluss og minus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...