#1 Skrevet Januar 31, 2018 Da er det snart klart for årets første lokallagstreff 6 Feb kjører vi i gang i kystbygarasjen kl19:00 på plan C. Håper folk er klare til å stille opp for å få litt liv i klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2018 Feil veke dessverre, oddetallsveker som er ledig her i gården... Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2018 Feil veke dessverre, oddetallsveker som er ledig her i gården... Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk Dessverre vil da ikkje passa for alle alltid, og me tenkte å prøva noken nytt for å sjå om andre får mulighet til å henga seg på, og håper selvfølgelig du finner mulighet til å væra med uansett. [emoji4] Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2018 Jeg satser på å stille denne gangen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...