#1 Skrevet Februar 4, 2018 Jeg trenger utvendig dørhåndtak til venstre bakdør og venstre framskjerm. Gjerne fargekode ly3d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2018 Hei. Jeg har skjerm og rimelig sikker på at jeg har utv. håndtak også. Ly3d er vel rød? Delene jeg har er lyseblå. Plukket av en 3b sedan, men er vel likt fra b-stolpe og frem? Edit; har en del annet liggende fra denne bilen også. Bl.a. en komfortmodul som antagligvis aldri har sett vann (tørr og fin). Lykter, speil...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2018 Er rød ja. Har endel feilkoder på venstre bakdør, og der fungerer ikke el vindu, sentrallås eller noe. Kan det være pga bare del av dørhåndtaket mangler og det kommer fuktighet inn i døra? Venter på svar ang noen røde deler på Finn nå. Om de er solgt er jeg interessert i dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2018 Den er grei. Det med feilkoder på v.b dør kan vel komme fra diverse feil. Defekt låskasse, ledningsbrudd eller komfortmodul er vel mulige syndere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...