Anbefalte innlegg

Jeg trenger utvendig dørhåndtak til venstre bakdør og venstre framskjerm. Gjerne fargekode ly3d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg har skjerm og rimelig sikker på at jeg har utv. håndtak også. Ly3d er vel rød? Delene jeg har er lyseblå. Plukket av en 3b sedan, men er vel likt fra b-stolpe og frem?

Edit; har en del annet liggende fra denne bilen også. Bl.a. en komfortmodul som antagligvis aldri har sett vann (tørr og fin). Lykter, speil......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er rød ja. Har endel feilkoder på venstre bakdør, og der fungerer ikke el vindu, sentrallås eller noe. Kan det være pga bare del av dørhåndtaket mangler og det kommer fuktighet inn i døra? Venter på svar ang noen røde deler på Finn nå. Om de er solgt er jeg interessert i dine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei. Det med feilkoder på v.b dør kan vel komme fra diverse feil. Defekt låskasse, ledningsbrudd eller komfortmodul er vel mulige syndere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.