Anbefalte innlegg

Heisann!

Driver å rydder en del i garasje osv her nå, og har en del deler til C4 liggende som jeg tenkte å kvitte meg med.

Har også en S6 2.2t aut stående som blir sendt på skroten iløpet av våren her. Her mangler det en del deler allerede desverre, blandt annet fronten og Hp2 fjørbeina.

Her ser jeg for meg at det er best at den som er på utkikk etter noe etterspør dette, fordi jeg har for mye til å lage en komplett liste over alt, men jeg lister opp en del av de større komponentene. Mye av delene kommer jeg til å sende med delebilen på skroten om det ikke er meldt interresse for de innen den skal dit desverre (snakker da om deler som er tungsolgte og lite etterspurt).

Prismessig så har jeg en viss anelse om hva ting er værdt, men kommer til å slippe en del av delene billig, da jeg mener det er bedre at de kommer til nytte enn at de blir sendt på skroten. Men det kreves vell at det blir satt en pris på forumet her, så da sier jeg HBO 100,- per del

 

Av større komponenter har jeg blandt annet:

 

Nesten komplett AAN motor, (mangler turbo, dynamo, servopumpe og noe smådiv) ser for meg å selge denne i deler, da det er noe slitekant i sylindre og noen sprekker i toppen på den.

- Innsug, med spjeld osv Solgt

- Topp, med ventiler, kammer Blir beholdt

- Manufoid med wastegate

- blokk, med veiv, råder bunnpanne stempler, råder osv

- org Ic x2

- div slanger og rør til olje og luft.

Automatkasse til s6 2.2t - gies bort ved henting

Diff til automat 2.2t - gies bort ved henting

Div understellsdeler til s6/s4 Traverser, div stag osv osv.

Div interiørdeler, Dasbord, midtkonsoller, plastdeler med mer

(Kommer også mest sannsynligvis ett komplett sort skinn interiør til s6 for salgs etterhvert)

Div elektriske kompontenter, vindusheiser, taklukemotorer og mye mer.

Div karosserideler, Dører, panser osv

Bensintank, noe rust, men tett (med pumpe)

 

Er somsagt mye deler jeg har, så jeg kommer ikke til å liste opp alt nå, men kommer til å oppdatere lista etterhvert som jeg får en oversikt i delebilen og hva det er som ligger igjen der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har du høyre framskjerm evt hvilken farge?

Lista under lykta som går fra framskjerm?

Bakfanger? evt farge

 

Mvh

Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei! har du komplett eksos anlegg med katter og luftfilter boks også til salgs ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tilfeldigvis ikkje tatt vare på lastventilen? har en audi 100 avant quattro med knekt arm på lastventilen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.