#1 Skrevet Februar 5, 2018 Hei. Noen som sitter på papirer angående utslipp og miljøklasse Audi s8d2 97mod har? Muligens noen med lik bil som har dette i vognkortet sitt? Holder på å registrere en svenskimport, der det ikke er registrert avgiftsklasse eller co2 utslipp i det svenske vognkortet. Kommer av at den er underlagt en eller annen fritakskode da den ble importert til sverige fra tyskland i 98. De på biltilsynet ga den på denne måten Euro 2 avgiftsklasse, og de sa jeg måtte dokumentere for utslipp om denne skulle endres. Kan være at dette er rett avgiftsklasse, men tenkte det hadde vert greit å funnet ut. På forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2018 310g/km er tallet fra fabrikk som jeg finner iallefall Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2018 Må vel ha ECE-dokument for å registrere denne siden hiddenene mangler. Kan kjøpes hos Audi for noen tusenlapper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2018 ECE og/eller COC. Bestilte fra TÛV Nord når jeg registrerte en bil, som var et betraktelig billigere alternativ enn Møller. Må sendes i vanlig post, ettersom det ikke er lov med kopi/utskrift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2018 Fikk svar idag. Ble 60000,- med vanlig beregning. Trur jeg blir å søke om alternativ beregning. Rart det skulle være så enkelt uten å kunne dokumentere utslipp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2018 Før du søker alternativ beregning, skaff det nevnte dokumentet. Husk at ved alternativ beregning, er det ingen vei tilbake - om det så blir høyere eller lavere avgift, og da er det greit at du har de rette utslippshiddenene etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...