Utslippsdata på Audi s8 d2, 97mod.?

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som sitter på papirer angående utslipp og miljøklasse Audi s8d2 97mod har?

Muligens noen med lik bil som har dette i vognkortet sitt?

Holder på å registrere en svenskimport, der det ikke er registrert avgiftsklasse eller co2 utslipp i det svenske vognkortet. Kommer av at den er underlagt en eller annen fritakskode da den ble importert til sverige fra tyskland i 98. De på biltilsynet ga den på denne måten Euro 2 avgiftsklasse, og de sa jeg måtte dokumentere for utslipp om denne skulle endres.

Kan være at dette er rett avgiftsklasse, men tenkte det hadde vert greit å funnet ut.

På forhånd takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

310g/km er tallet fra fabrikk som jeg finner iallefall

Sent from my VIE-L09 using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel ha ECE-dokument for å registrere denne siden hiddenene mangler. Kan kjøpes hos Audi for noen tusenlapper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ECE og/eller COC. Bestilte fra TÛV Nord når jeg registrerte en bil, som var et betraktelig billigere alternativ enn Møller. Må sendes i vanlig post, ettersom det ikke er lov med kopi/utskrift.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk svar idag. Ble 60000,- med vanlig beregning. Trur jeg blir å søke om alternativ beregning.

Rart det skulle være så enkelt uten å kunne dokumentere utslipp:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før du søker alternativ beregning, skaff det nevnte dokumentet. Husk at ved alternativ beregning, er det ingen vei tilbake - om det så blir høyere eller lavere avgift, og da er det greit at du har de rette utslippshiddenene etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.