#1 Skrevet Februar 6, 2018 Jeg er på jakt etter mørke svart/grå dørpanel til min 5dørs golf mk2 Da bilen jeg kjøpte hadde pappen nede blitt ødelagt så tidligere eier kuttet delen vekk P.S framme har splittet rute 85mod Mvh Chris Andrè Enehaug 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2018 Jeg har liggende dørtrekk i skinn til 5-dørs om det kan være av interesse. Noe høyere prisnivå enn vanlig tøy-trekk men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2018 Ring stord bildemontering. Vet de har inne en rød 5dørs golf med grått interiør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2018 Jeg har liggende dørtrekk i skinn til 5-dørs om det kan være av interesse. Noe høyere prisnivå enn vanlig tøy-trekk men Hva tenker du for fult sett? - - - Updated - - - Ring stord bildemontering. Vet de har inne en rød 5dørs golf med grått interiør Takk. Skal ringe de i morgen å høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2018 Er ikke helt sikker, er ikke lett å finne. Rundt 4 ca. Hva tenker du for fult sett? - - - Updated - - - Takk. Skal ringe de i morgen å høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2018 Er ikke helt sikker, er ikke lett å finne. Rundt 4 ca. 400 eller 4000? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2018 4000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2018 4000,- var litt over det jeg tenkte. men takk uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...