#1 Skrevet Februar 9, 2018 (endret) Hei da her jeg med tungt hjerte lagt min S4 til salgs. Dette pga jobb bytte og flytting til nytt sted. Planen var og ha denne bilen i mange år og er derfor påkostet mye i oppgraderinger. Hadde håpet denne skulle bli i klubben slik at den kan gi glede til et klubb medlem. Er det noen spørsmål kan jeg kontaktes på pm, så sender jeg info eller mitt tlf nummer. Finn annonse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2018 Opp med denne. Om noen er intressert og vil gjøre en rask handel kan pris forhandles. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2018 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2018 Grattis med salg Min bror hadde nok kjøpt denne hvis han andre hadde trekt seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2018 Takk for det. Var leit og se den ble kjørt bort av ny eier. Men er jo viktigere med et bra hus dit vi flytter, så blir det ny Audi etter huskjøp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...