#1 Skrevet Februar 15, 2018 Hei. Vil keramiske bremser fra en R8 passe min Audi S6 2013 (limo) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2018 Ikke ifølge delekatalogen, men hadde vært lettere å sjekke om du hadde årsmodell på R8 og eventuelt størrelsen på skivene. Du kan jo sjekke selv på 7Zap også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2018 Hvordan er forskjellen på bremser mellom C6/4f og C7/4g? Såvidt jeg husker, har skivene til RS/S/A6 (C6) mye høyere offset en skiver fra Gallardo/R8/RS4 Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2018 Hei. Selger mener de er fra ca 2014, måler 380mm og er 6 stempla. Mine stålskiver som er levert originalt måler 390mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2018 Du må vel ha fra RS6 tenker jeg for at du skal få riktig offset og størrelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2018 Viktigere med høyden enn diameter Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...