#1 Skrevet Februar 17, 2018 Har eit sett med breddere liggende som ikkje vill bli brukt. Vart bestilt hos Partsandr.. en gang i tiden. Ligger fortsatt i plasten. 1300,- med frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2018 Hvordan syns du kvaliteten er har du ett nærbilde av strukturen? Er på jakt etter til Jettaen min ,men må sjekke om eg kan bruke breddere fra golf er litt ulike fremme bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2018 Produsenten er Werk34. Vedlagt bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2018 Hmm må sjekke om de passer strukturen såg grei ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2018 SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2018 Passa ikke på min fant eg ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...