#1 Skrevet Juni 29, 2005 Har lenge irritert meg over at kanten på felga mine ikke vart blank nok, i tillegg hadde det begynt å eloksere mellom klarlakken å aluen. Fikk dreid meg et "nav feste" og satte de i dreie benk(type STOR) Begynte med p80 og avslutta tilslutt med p1200 vannsliping. Så en runde med Autosol, og det ble bedre enn nytt Her er før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2005 Her i dreie benken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2005 Pussa me 250 o/min, polerte med 1000 o/min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2005 Fram felga ferdig polerte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2005 Her er de ferdige å klar for maskering, skal lakkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2005 Ser bra ut detter her Morten! Stå på videre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2005 Har prøvde meg litt i photoshop, noe slikt blir det tilslutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 30, 2005 Hvorfor tok du ikke lakkeringa først og pussing etterpå? Så slipper du maskering, bare å pusse vekk det svarte før du polerer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 30, 2005 Hvorfor tok du ikke lakkeringa først og pussing etterpå? Så slipper du maskering, bare å pusse vekk det svarte før du polerer... Da ville ikke kanten blitt rett nok, samt at det ville være veldig lett å skade lakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 30, 2005 Dette ble jo kanon-bra! Skal til med et lite lakkprosjekt jeg oxo snart.. Men de skal bare bli en anelse mere sølv.. Lik fargen som bilen.. Fargen som er på felga nå blir nesten gul i forhold til bilen synes jeg... Senke på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 30, 2005 Konge!! Skulle nok hatt tilgang til en slik dreiebenk, ja! Synd bare at slike benker ofte er 3 meter lange og veier mere enn bilen! Skal du lakke kanten, eller skal du heller satse på å 'Autosolére' innimellom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 30, 2005 Fikk dreid meg et "nav feste" og satte de i dreie benk(type STOR) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 30, 2005 Har prøvde meg litt i photoshop, noe slikt blir det tilslutt En kompis av bruttern har det sånn på sin Golf III 16v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 30, 2005 Konge!!Skulle nok hatt tilgang til en slik dreiebenk, ja! Synd bare at slike benker ofte er 3 meter lange og veier mere enn bilen! Skal du lakke kanten, eller skal du heller satse på å 'Autosolére' innimellom? Ja det er greit å ha kompis som jobber på skips, mek verksted Her bliir det polering, får tilsendt et middel fra en kannen kompis som jobber på en bedrift som kun driver med slikt, skulle vist være mye bedre enn autosol.. Har akkurat vært å sett på de etter lakkering....etter min smak...KONGE HAr også fått dreid meg "pilspisser" for å ha i sentre...bilder kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 30, 2005 Okey du vinner De har to som er større enn den jeg brukte men tror ikke de er så store 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 30, 2005 Senke på! Luft fjæring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 30, 2005 Luft fjæring Hehe.. ja skjønte det.. Du får legge ut bilde av felga ferdig lakerte da! Sikkert flere enn meg som er spent på resultatet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 30, 2005 Ferdig lakka idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 30, 2005 Har fått dreid spisser som skal stå der Brock emblemet står i senterlokket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 30, 2005 noe slikt vil det bli...her uten lokka da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 30, 2005 Black is the new bling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 30, 2005 Blir gøy og se detta på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 30, 2005 Black is the new bling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 30, 2005 Det ble meget bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 1, 2005 Det er så sinnsykt kult når du har felger med svart senter og pollert kant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...