#1 Skrevet Februar 26, 2018 Hei, Trenger sååååårt ny refleksplate mellom baklys til min 80! Noen som har liggende, platen som er montert i lokket? [ATTACH=CONFIG]258033[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2018 Jeg har en liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2018 Og da er det store spørsmålet!! Strøken??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2018 Har en del liggende, skal sjekke tilstand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2018 Oi oi! Venter i spenning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2018 som fryktet var det dessverre sprekk i bakplata har en svart som er strøken, men regner med at det bare er rød som gjelder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2018 Steike, typisk det! Ja må være rød på denna:p Takk for at du sjekket. Da er det bare å vente på mr. Himle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2018 SERIØST!! Jeg trenger: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...