Anbefalte innlegg

Har fått en sprekk i plastikken(se bildet)

Hva heter denne delen og går det å få kjøpt den løst?

20180304_143639.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får den løs.

Kan oppdatere med delenummer i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge!:) Tusen takk: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen ting; elendig lys på denne Caddy'n,kan jeg bare skifte til f.eks Nokya Artic white xenonmatch-pærer uten å ødelegge reflektor eller få feilmelding?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritt jobb og bytte den lista. De jeg har byttet på er limt. Noen har vært limt ekstremt godt:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritt jobb og bytte den lista. De jeg har byttet på er limt. Noen har vært limt ekstremt godt:o

Er det rå makt og tålmodighet eller er det noen insider-tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det rå makt og tålmodighet eller er det noen insider-tips?

Tålmodighet er veien og gå. Ganske lenge siden jeg ordnet noe slikt nå. ble fikset på garanti sist jeg gjorde det.Fikk de aldri av i en bit. Ble mye småbiter. Vær forsiktig med lakk og for mye kraft, da du faktisk kan bøye døra i kanten. Skal høre litt med han andre på jobben som tok de fleste sånne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke innafor reklamasjonsretten på bilen går jeg ut i fra? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke innafor reklamasjonsretten på bilen går jeg ut i fra? :)

Garanti gikk ut i januar.

Ingen som har greie på dette med lyspærene? Orginale lys er helt ræva.Fulltlys er faktisk nærmere katastrofe.Er ikke keen på masse ekstralys i grillen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder lyspærer bruker jeg Philips sine Rally Vision. Lyser vesentlig bedre enn vanlige halogen. Hvertfall bedre enn de jeg hadde før. De er billigst på Jula.

Det skal sies at jeg har fortsatt lyst på flere ekstralys :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder lyspærer bruker jeg Philips sine Rally Vision. Lyser vesentlig bedre enn vanlige halogen. Hvertfall bedre enn de jeg hadde før. De er billigst på Jula.

Det skal sies at jeg har fortsatt lyst på flere ekstralys :P

Men det er bare å finne riktig pære å sette inn? Ødelegger ikke reflektor eller får noe feilmelding?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er bare å finne riktig pære å sette inn? Ødelegger ikke reflektor eller får noe feilmelding?

https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/biltilbehor/kjoretoybelysning/halogenparer/halogenpare-001260/

Fortsatt 55W/60W pære så er ikke noe mer varmeutvikling.

Les denne tråden: https://forum.vacn.no/showthread.php?285076-Lysp%E6re-til-bil-bedre-lys-til-folket-!&highlight=lys+folket

Merk at Xtremevision +130% har mye lengre levetid enn Rallyvision +150%. Jeg merket ikke forskjell på disse pærene forrige gang jeg byttet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte litt av denne.

Spoilerlist høyre: KDP ACT 000 20 02

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må bøyd den ut og kutte i limet. Kan hende fisketråd funker. Jeg fikk de aldri av hele. Like morsomt når man sendte en pose med masse deler i retur. bare pass godt på lakken og at du ikke bøyer døra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20180706_064004.jpg

Må man få bort alt det gamle limet før man limer på ny list?Å hva slags lim skal man bruke på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan fikk du av denne? :P Skulle gjort den samme jobben på min Caddy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan fikk du av denne? :P Skulle gjort den samme jobben på min Caddy

Skrutrekker,svamp,fiskesnøre og maaaaaasssse tålmodighet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også synes lyset i firma-caddyen er elendig. Jeg monterte 40w LED-kit på min. Jeg opplevde at det ga mye bedre lys i mørket og spesielt når det var våt veibane/regnet. Men i praksis ble lysstyrken målt til 95% av halogen, mao. 5% reduksjon. Det var heller ikke ideelt lysmønter. (sorte prikker) Fjernlys hjalp lite, men her hadde jeg 2x60W led-bøtter på 6" montert over skilter som gjorde nytten. Dog, det er en byttejobb som du gjør på 15min totalt, alt får plass inni lampen og du må ikke klippe eller borre noenting. Så alt er 100% reversibelt. Ingen feilmeldinger heller. Har et brukt kit du kan få kjøpe for 200kr hvis du vil prøve det ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.