#1 Skrevet Mars 4, 2018 Som topic sier. Har lyst til å henge sommerhjul/vinterhjul på garasjeveggen for kanskje spare plass i forhold til å bruke dekkstativet jeg har nå. Noen innvendinger? evt tips til hvordan henge dem på veggen? Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2018 Heng dem opp i senter av felgen. Da forhindrer du at dekket blir deformert over lengre tids lagring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2018 Mine henger på Kabelbru veggknekter med krympestrømpe over. De får du i forskjellige bredder slik at du kan tilpasse det til felgbredde også blir de hengende i senter som er lurt for dekk og du ungår skader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2018 Det er mest optimalt å henge de. Får bla kjøpt kroker på Biltema/Jula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2018 Mine henger på Kabelbru veggknekter med krympestrømpe over. De får du i forskjellige bredder slik at du kan tilpasse det til felgbredde også blir de hengende i senter som er lurt for dekk og du ungår skader Du er så sjukt elektriker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2018 Hender det er noe matriell til overs:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2018 Jeg har lagret mine på vegg. Bruker Elfa Utility-hengeskinner med vanlige knekter og en felgbeskytter over. Relativt fleksibelt, og skulle jeg ende opp med å lagre hjul på dekkhotell etterhvert så kan jeg bruke skinnener og knekter til å henge. Etter at bildet er tatt har jeg flytta veden og hengt opp en skinne til som bærer 20"-hjula til Land Roveren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2018 Valgte å henge mine på veggen da det sparer en del plass i bredden i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2018 Med 11 hjulsett til 5 biler må det bli stabler.. Legger ikke ut bilde, da kommer sikkert hjulpolitiet og tar meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2018 Hadde vært super inspirasjon om flere som har løsninger de er fornøyde med kunne poste et bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2018 Enig her! Kunne tenkt meg en bedre løsning selv siden jeg skal kle vegger innvendig i garasjen til sommeren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 1, 2018 Gammelt bilde, men prinsippet er likt. Kjøpte kroker på Clas Ohlson av den langt typen og kappet de etter eget velbefinnende. (Eta Beta hjula står kun på gulvet..) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...