#1 Skrevet Mars 5, 2018 Har noen meget bra karosseri deler til Passat stv liggende, som er veldig vanskelig å få tak i, og har for mye prosjekter så vurdere å selge. Rustfri bakluke 2000kr Rustfri dører 800-1000kr Rollo samt mye annet liggende ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2018 send meg pm med hva du har! jeg kan være intr i det meste! har flere slike såtende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2018 send meg pm med hva du har! jeg kan være intr i det meste! har flere slike såtende Har mye hugget flere så mye interiør deklser, lister, karroseri osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2018 Gt forsete i bra stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2018 Gt forsete i bra stand? var ikke noe bra interiøret så men jeg ikke samlet på setene, mye av plasten osv har jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2018 Send meg en pm er du grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2018 Har du ennå deler liggande? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2018 Har du ennå deler liggande? Ja ikke kommet lengre, skulle få en oversikt men ny garasje har tatt all tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2018 Har du plasten på innsiden av bakluken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2018 Har du plasten på innsiden av bakluken? ja mener jeg har sort ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 23, 2018 ja mener jeg har sort ja sjekker du ut ved anledning, spesielt om alle fester er inntakt, og evt. sender meg et bilde? Og en pris? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 14, 2018 sjekker du ut ved anledning, spesielt om alle fester er inntakt, og evt. sender meg et bilde?Og en pris? :-) Sort ja og den henger fast (ikke sjekket alle fester 100%) , så bra ut, tror ikke er mulig å sende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 14, 2018 Sort ja og den henger fast (ikke sjekket alle fester 100%) , så bra ut, tror ikke er mulig å sende... Sender du meg evt. en pris på PM? Vet du av noen som skal nordover inne de neste månedene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...