#1 Skrevet Mars 6, 2018 (endret) Hei! Lufter interessen for å selge S3en min. Vært i mitt eie siden mai 2015, så og si daglig kjørt. KM.stand: 226 000 Sommer & Høsten 2015: TFSI Coiler SAI Delete N249 Bypass Wiper Delete Sorte lokk i motorrom Understellsbehandling Bensinfilter Deaschwerk Bensin Pumpe FPR NY FIS Skjerm Nytt relee til bensinpumpe Jekkepunkter Vinter 2016 Impulsgiver/hallgiver Ny innsugsslange turbo Vår 2016 Forge 008p resirk OZ Superturismo 18" med nye dekk Sommer 2016 Nye DEPO Facelift Xenon Lykter Lyktespylerpumpa Vinter 2017 Ny Vanntemp sensor Refurbished MAP Sensor Vår 2017 Supersport Black Evolution - godkjent Nye bolter, topplager, etc Ny abs sensor h.fremme Sommer 2017 Nye brembo skiver og klosser fremme og bak Haldex olje og filter Bremsevæske Høst 2017 Understellsbehandlet Ny lenkearm Oppgradert orginalturbo - Vidar Skotheim Topdekselpakning Forge silikon slange fra turbo Forge silikon slange resirk Ny N75 Clutch Pedal bryter 3" zinram downpipe med 200 cellers cat Miltek Non-resonated Catback exhaust Vinter 2018 Nytt batteri Sikkert noen ting jeg har glemt å skrive på, også byttet noen meter med råtne slanger. Bilen er ikke perfekt og trenger litt kjærlighet, klarlakk flass på panser, vinge og v.bakskjerm. Typisk Audi rust forskjermer, og noen bobler på bunn av dørene. Setter pris til 85 000,- kan diskuteres. Ring: 48 08 92 24 etter kl 16, evt send melding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2018 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...