#1 Skrevet Mars 9, 2018 - 2000 mod S8 - 4.2 V8 360Hk - 280000 km - I mitt eie siste 6,5 år. - Sist EU med 0 feil 05.12.2016 - 20" RS Replica Sommerhjul Olje (Castrol Edge) samt filter byttet hver 10-12000km i mitt eie. Bruker maks 2-3 dl mellom hvert bytte Byttet i mitt eie: - Alle bærearmer fremme - Noen stag i bakstilling - indre og ytre styrestag begge sider - Begge hjullager fremme - Begge ytre drivmansjetter fremme - Filter og Olje på Tiptronic ved 246000km - 4 Nye Bilstein B6 Dempere - Bensinpumpe - Luftmassemåler - Alle simmerringer samt olje i bakdiff - Nye Calippere og brekkabler bak - Overhalt Brembo Calippere fremme med nye - stempler og simmerringer i begge 2. Klosser og skiver fremme og bak ved 246000 km - Termostat, plugger, multireim, bensinfilter, kupefilter i 2016 - Byttet rørstuss mellom motor og oljekjøler(kjent feil) samt byttet alle O-ringer i oljekjøler. - Byttet motor til vindusvisker - Montert original isofix høyre setet bak Fantastisk god bil å kjøre. Sluker mil etter mil like lett om det er 1 eller 5 personer på tur. Den er litt tørst og forbruket ligger på ca 1 liter ved langkjøring og 1.5-1,7 ved mye småkjøring. Feil og mangler : - Liten boble i lakken nede i bakkant av kanal (vært sånn siden jeg kjøpte den) - Liten lekkasje i slange inn på radiator, lekker ca 1 liter per måned. - Fikk Feilmelding på reversen i Tiptronic for 1 år siden, ikke kommet tilbake og kassen girer silkemykt som alltids. Oljenivået sjekket og funnet ok. Må nok beregne at den bør åpnes en gang i fremtiden for nærmere sjekk. - litt lakk skrapt vekk i innvendig dørhåndtak(sort plast) - Litt slakk i vindusvisker mekanisme (fungerer utmerket, men for de som pirker så er det greit å utbedre) Registerreim sist byttet i 2010 på 199000 inkl simmerringer på veiv og kammer. Jeg har nylig sjekket tilstand og den fremstår som ny, men bør byttes. - Lite merke i frontfanger - Mangler deksel rundt venstre grøftelys - Lekker servolje fra Tannstang Her er det virkelig mye bil igjen. Kan med "enkelhet" bygges om til manuell[emoji41] Selges grunnet mangel på tid til fortsatt godt vedlikehold. Pris 60000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2018 Kompis er int, har du ett telefon nr du kan nås på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2018 Opp med seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...