#1 Skrevet Mars 12, 2018 Jeg er på jakt etter et instrumentpanel til en golf 2. Det har analog klokke istede for turtall. Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2018 En gylden mulighet til å "oppgradere" til et med turteller. Alle instrument fra bensin passer og fungerer, så lenge det er to kontakter på instrumentet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2018 En gylden mulighet til å "oppgradere" til et med turteller. Alle instrument fra bensin passer og fungerer, så lenge det er to kontakter på instrumentet.Er du sikker på det? De har jo også digital klokke nede i midten. Og den har jo kjørekomputer. De fleste har vel det Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2018 Mulig noen få ikke har lagt opp til turteller fra fabrikk, men jeg byttet til 16v-instrument i min 1,6 CL for 14år siden uten å gjøre noe annet enn å skifte instrument. Alt, utenom kjørecomputer (som krever vakuum og flere sensorer), fungerte som det skulle. Veit om flere som har gjort det samme, så ja, er 99% sikker på det går på din også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2018 Mulig noen få ikke har lagt opp til turteller fra fabrikk, men jeg byttet til 16v-instrument i min 1,6 CL for 14år siden uten å gjøre noe annet enn å skifte instrument. Alt, utenom kjørecomputer (som krever vakuum og flere sensorer), fungerte som det skulle. Veit om flere som har gjort det samme, så ja, er 99% sikker på det går på din også.Det er lagt opp turteller for seg selv. Men hvis d3t bare er å bytte e jo det en fordel. Litt stress å ikke ha det der man er vant til å ha det Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...