Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et instrumentpanel til en golf 2. Det har analog klokke istede for turtall. e29ead06ad402a878cde29bdc63e73d3.jpg

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En gylden mulighet til å "oppgradere" til et med turteller. Alle instrument fra bensin passer og fungerer, så lenge det er to kontakter på instrumentet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En gylden mulighet til å "oppgradere" til et med turteller. Alle instrument fra bensin passer og fungerer, så lenge det er to kontakter på instrumentet.
Er du sikker på det? De har jo også digital klokke nede i midten. Og den har jo kjørekomputer. De fleste har vel det

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig noen få ikke har lagt opp til turteller fra fabrikk, men jeg byttet til 16v-instrument i min 1,6 CL for 14år siden uten å gjøre noe annet enn å skifte instrument. Alt, utenom kjørecomputer (som krever vakuum og flere sensorer), fungerte som det skulle. Veit om flere som har gjort det samme, så ja, er 99% sikker på det går på din også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig noen få ikke har lagt opp til turteller fra fabrikk, men jeg byttet til 16v-instrument i min 1,6 CL for 14år siden uten å gjøre noe annet enn å skifte instrument. Alt, utenom kjørecomputer (som krever vakuum og flere sensorer), fungerte som det skulle. Veit om flere som har gjort det samme, så ja, er 99% sikker på det går på din også.
Det er lagt opp turteller for seg selv.

Men hvis d3t bare er å bytte e jo det en fordel. Litt stress å ikke ha det der man er vant til å ha det

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.