Billig trekkbil min 2200kg, har dere noen råd erfaringer

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe en billig trekk bil maks pris ca 40 000kr. Må kunne trekke min 2200kg.

Bør ha min 140hk motor med diesel.

Er det noen som har forslag? Har sett på Nissan x-trail. Men de trekker bare 2000kg.

Transporter har enn tull med svinghjul og andre ting, stemmer ikke d?

Håper noen kan finne en god kandidat for meg, mest mulig drift sikker samme hvilket merke i første omgang. (Ikke fransk eller kia)

Noen som har erfaring med Iveco Daily med 3l diesel med 177hk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styr klar Transportere i den prisklassen eg har gått på den smellen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er nok alt annet enn billig å fore, men kombinasjon tung bil, sterk motor, og hengervekt på 3,5t høres jo greit ut. Men jeg hadde vært skeptisk ja..... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vw t4 2.5tdi 102hk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende, er det noen som har erfaring med Chevrolet?

Hvordan er det å skru på, dele priser?

Infoen som jeg får er at det kreves en del vedlikehold og bruker mye suppe. Så blir ikke noe av det....

Har lagt inn søk på Pajero med 160 hk......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Taho ruster endel i karosseri og hsr vist endel problemer med abs enheter bla. Også er de meget tørste da:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får jo touareg nedi 80k nå med 3,5T hengervekt, var dette eg endte opp med når eg leita etter noe fornuftig sjøl :P blir nok billigere for deg og spare opp litt ekstra og kjøp en fornuftig bil med ein gang, isteden for 40k i rep etter kjøp.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke første gen touareg endel kjente og dyre feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke første gen touareg endel kjente og dyre feil?

Tjaa, mellom aksel lager, lekasje på luftdempere, og slitte kammer på 2,5 tdi er typisk. Meeen..

Mellom aksel lager er billig i seg sjøl, men møller skifter hun heile akslingen og er derfor blitt sett på som en dyr rep.

Luftfjøringen har hatt noen lekasjer, men dey er pga koblingen ruster og får hull. Disse koblingene får du kjøpt for ca 100-200kr stk og er lett å bytte. Igjen her så skifter møller kun heile dempern og blir derfor en svindyr reprasjon.

Kammene ryker enkelt og greit pga folk kjøre på feil olje, 2,5 tdien skal ha 506.01 og inge ting annet!!

Noen har fått problem med girkasser også. Da begynner den og slå hardt i nedgiring fra 5 til 4 osv. Men dette er igjen realert til at folk aldri skifter automat olje, og denne delene som ryker til (valve body) kan skiftes sjøl for en kost under 10k. Men dette ekje noe vanlig problem sålenge oljen blir bytta.

Eg var veldig skeptisk sjøl, så hadde mange runder med søking på forum. Kjøpt min i starten på desember og allrede kjørt på den 11k km. Er kjempe fornøgd med bilen! Nydelig og kjøre med henger og uten pga luft, fint med automat i hverdags kjøring, og går på ca 0,85 på mile. Også har du den flotte bonusen med at disse er som oftest godt utstyrt, og har 3500 kg hengervekt :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en 04 Touareg som skal selges som den står på jobb. Feilmeld på luft og siger ned VB mener jeg å huske. Pris rundt 70-80 mener jeg å huske. Send PM om det er av interesse så kan jeg sende over litt mer info :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en 04 Touareg som skal selges som den står på jobb. Feilmeld på luft og siger ned VB mener jeg å huske. Pris rundt 70-80 mener jeg å huske. Send PM om det er av interesse så kan jeg sende over litt mer info :)

Takk for info, blir for dyrt for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig traktor de der eldre der. Åsså er de vel bare 4syl..??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.