#1 Skrevet Mars 16, 2018 (endret) Sliter med å få kodet inn justering av fotbelysning på fl a6 2015 mod. Har fått kodet slik at menyen er der i mmi, men er grå. Noen som har longcodig fra 09 central electrics med fot lys aktiv under kjøring og i mmi? Slik de er nå lyser det baee når døren åpnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2018 Fikk kodet slik at det lyser nå. Men kan ikke justeres i mmi Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2018 Når jeg kodet diverse i mmi’en til a4’en min fikk jeg beskjed om at viss den var grået ut i menyen så støttet ikke modulen justering av lys. Vet ikke om det er slik på a6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2018 Fikk det til nå. Måtte bare aktivere riktig bit i modul 09 Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...