Noen som kan forklare meg forskjellen? Audi A4 B5 fanger!

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen her som veit eksakt forskjell på framfanger til Audi A4 b5 prefacelift og facelift? Veit såklart om spredere og at facelift har lakk helt ned men er det noe mer? Vil helst holde den hvite audien min prefacelift men ønsker spredere uten at det blir gjort på en jalla måte! Bilder er fint om noen kan tegne og forklare!: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facelift har i utgangspunktet ikke lakk helt ned. Faceliftfangeren er ganske ulik i design om du ser nøye på den og alle infestninger er forskjellig.

Om du vill ha spredere i prefacelift så er det beste å få tak i spredere fra usa facelift da denne fortsatt hadde preface fangere, men fikk spredere:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh! Men jeg har jo null infestinger til spredere i preface-fangeren min da! Har du link til USA spredere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er meget vanskelig å få tak i, men eneste som ser fornuftig ut. dukker opp avogtil på ebay også har jeg solgt ett sett som flyr rundt i norge ett sted:p

Må lages custom braketter om du skal montere i eu fanger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Men jeg har ikke noe å feste sprederne i, så da må jeg anskaffe meg fanger fra USA? Om jeg skjønte deg rett! Ikke sender han heller! Står at han ikke sender internasjonalt :( Hvor kan man få tak i frontfanger til USA type uten at det koster skjorta a?:confused:

 

Edit; finner ikke noe som helst annet enn standard a4 b5 fangere uansett hvor jeg sjekker. Er du sikker på at USA mod kom med annerledes frontfanger? Skulle likt å funnet noen bilder å sammenlignet med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få han til å sende til DHL i usa da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jojo, men hjelper som sagt lite med spredere når jeg ikke har noe å feste dem i!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tec7 - Tåkelysfeste på tube. :P

Eventuelt bare skaffe en facelift fanger da? Begynner jo å bli flust av dem.

 

Monterte selv tåkelys i preface fanger for en del år siden. Mener å huske at løsningen da var noen skruer i den kanten og lim på innsiden. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg har ikke noe å feste sprederne i, så da må jeg anskaffe meg fanger fra USA? Om jeg skjønte deg rett! Ikke sender han heller! Står at han ikke sender internasjonalt :( Hvor kan man få tak i frontfanger til USA type uten at det koster skjorta a?:confused:

 

Edit; finner ikke noe som helst annet enn standard a4 b5 fangere uansett hvor jeg sjekker. Er du sikker på at USA mod kom med annerledes frontfanger? Skulle likt å funnet noen bilder å sammenlignet med!

 

Se i a4 tråden min, min var en a4 facelift, de har fanger som er identisk med euro preface, men med spredere.

Ikke alverden jobb å lage braketter, Daniel sommer kjøpte mine spredere og monterte på sin euro fanger:)

 

Kontakt selger på ebay, mange som sender om du spør:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.