#26 Skrevet Mars 27, 2018 Ich komme! Med bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 27, 2018 Med bil? Jepp, Golf 1 2.0 16V på heilslicks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 27, 2018 Jeg kommer til å henge litt sammen med dere, om jeg får lov. Har lovet Kjell en sup av en 21åring jeg fikk på jobb. Av Whisky-typen altså. Ikke noe som jeg har funnet på Beverly. haha Jeg har den whiskyen i barskapet, og tro meg Kjell - Du kan glede deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 27, 2018 Jeg har den whiskyen i barskapet, og tro meg Kjell - Du kan glede deg I know, har hatt den før, men ble plutselig tom. Hehe. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 25, 2018 Hvor lenge planlegger folk å kjøre på søndag? Jeg kan godt reise sent hjem om bilen holder. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 25, 2018 Jeg har fri mandagen og hadde tenkt overnatting på vei hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 25, 2018 Hvis bil holde så kjøre eg søndag te banen stenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 25, 2018 Eg må på jobb mandag så må nok kjøre i 14 tiå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 26, 2018 Eg ser d litt an, men må ver hjemma på søndag iallefall Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 26, 2018 Går vel 12 timer hjem så om eg kjører 14 er eg ikke gjemme før 2 på natta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 27, 2018 Går fortere enn d i passelat Lasse! Maps seie 9 og øve suleskar så går d radikt [emoji3] Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 27, 2018 Tror ikke eg våge meg over suleskar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 27, 2018 Jaha? Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 28, 2018 Eg e me sålenge blen e med, så tar me det derfra enten det blir overnatting en plass eller ikkje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 29, 2018 Eg må på jobb på mandag men trenge ikkje søvn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 29, 2018 Har fri mandag så tar det litt på gefylen. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 29, 2018 Fri mandag så er hoppla hopp hva som skjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 30, 2018 Fikk fri 2-3 timer på mandag etter behov men må ta di igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 30, 2018 Ble vi enige om 0600 i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 30, 2018 Obs. Asfaltarbeide mellom Tønsberg og Holmestrand på E18. 50Km/t hele veien. Anbefaler Rv35 fra Gulli til Kronlia/Grelland og ut på E18 derifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 30, 2018 06.00 på Statoil Ålgård ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 4, 2018 Takk for et kanon treff folkens! Bra blåst og kjekt å se at d blei mer kjøring enn skruing på dokk! Takk for at eg får sidda på, d e heilt rått! Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 4, 2018 Takk for Fint treff ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 4, 2018 Takk for eit kjekt treff! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 4, 2018 Takk for et knakande kjekt treff ja, kjekt å vær tebake igjen itte noen års treff-pause 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...