Senterkonsoll knapper Passat B6

Anbefalte innlegg

Skal montere ledbar og ønsker en bryter i bilen for å slå den av og på.

Jeg kom tidligere over en nettside som hadde knapper til senterkonsollen (der hvor auto hold knappen er) med forskjellige emblemer på.

De hadde en som heter «light on/off»

Men jeg finner ikke den siden lengere og finner heller ingenting på ebay.

Har funnet en side som har til golf 5/6, eos, jetta osv. Men ikke passat.

 

Noen som har tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har også glemt den siden du tenker på. Prisene der var vell ganske stive i forhold til 1 stk. bryter. Jeg tok derfor en enklere variant.

 

Jeg borret hull i det største blind-dekselet som er i midtkonsollen og monterte inn noe ala en slik bryter (kun helt svart).

 

Det ble helt kurrant, men ser ikke originalt ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.carstyle4you.com/

 

Anbefaler ingen å handle der. Elendig kundeservice, trege svar, treg levering og de feilleverte knapp til meg og ville ikke gjøre noe med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og de har ikke noe til Passat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og de har ikke noe til Passat

De hadde til Passat tidligere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.carstyle4you.com/

 

Anbefaler ingen å handle der. Elendig kundeservice, trege svar, treg levering og de feilleverte knapp til meg og ville ikke gjøre noe med det.

 

Funka fett her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funka fett her

Funker fint til det er noe problemer. Har handlet der før og det har gått helt fint, men andre gangen var det som om det ikke var mulig å få noe som helst respons.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er noen andre vw modeller som bruker samme knapper som Passat B6?

Ser carstyle4you.com har knapper til Golf 5/6, Scirocco, Touran, EOS og Jetta. Men ikke Passat.

Men kan noen av disse knappene passe til passaten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.