#1 Skrevet April 1, 2018 Skulle vi sveiva i gang et treff snart? Er jo både sol og plussgrader ute. Foreslår neste mandag (9.April) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2018 Godt insj. Nichlas! Jeg støtter opp denne, dog har jeg vært på reise i helgen og er litt usikker på om jeg har ork til noe i kveld. Men ser an utover dagen. Jeg anbefaler at det møtes rundt 18/18:30 i kveld for hyggelig samvær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2018 Ikke sett denne før nå. Jeg er fult opptatt med privaten. Jeg kan neste mandag dog. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2018 da foreslår jeg vi prøver igjen neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2018 Bor midlertidig i Lillestrøm her, og skal forhåpentligvis hente ny bil til helgen. Hadde vært gøy å fått tatt turen Skriver opp mandag 16 i kalenderen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2018 Treff imorgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2018 Tar turen jeg, skal vi si 18? Tilfelle værmeldinga skulle være feil og det kommer litt sol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2018 18 høres bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 16, 2018 Jau, slenger meg innom klokken 18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2018 Bor midlertidig i Lillestrøm her, og skal forhåpentligvis hente ny bil til helgen. Hadde vært gøy å fått tatt turen Skriver opp mandag 16 i kalenderen Hvem av gutta her på mcern er du? ser en flott rød bil utafor:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2018 Hehe, "han som speider rundt som en galning" Koselig å møte dere, får håpe på lit mer varme neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 6, 2018 Noen som skal i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 27, 2018 Noen som kommer i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 27, 2018 Noen som kommer i morgen? Jeg har ikke tid, må klargjøre utstyr til våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 28, 2018 Har ikke tid selv. Nok å gjøre før helgen. Dog blir sikkert en rå helg, som vanlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 28, 2018 Jeg kommer en tur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 28, 2018 Tar med pokal da jeg så får du sett den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 28, 2018 Flott... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 28, 2018 når? Rekker kanskje, litt usikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 28, 2018 18.30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 28, 2018 rekker desverre ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 28, 2018 Mye frem og tilbake her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 29, 2018 Takk for kaffe- og bilprat, i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 7, 2018 Kjører vi treff førstkommende mandag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 8, 2018 Det syntes jeg! Jeg har et møte kl 18:00 men kommer så fort det er mulig å slippe unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...