#26 Skrevet Juni 11, 2018 Noen andre som kommer? Har litt lang vei hjem, så hvis ingen kommer tidlig så kan vi gjerne utsette det for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 11, 2018 Trenger muligens nøkkelen til lageret. Må hente noen papirer fra Våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 11, 2018 Jeg må gjøre ferdig bilder til TP, så jeg rekker ikke å komme i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 11, 2018 jeg skal på trening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 11, 2018 Da tenker jeg vi utsetter det. Får satse på neste mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 12, 2018 neste mandag passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 25, 2018 Ingen som skal i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...