#1 Skrevet Juni 30, 2005 innimellom når jeg er ute og kjører så "fjusker" bilen litt, det er når jeg ligger nesten uten pådrag, og gjerne slipper gassen litt, for så å gi på igjen.. så "kutter" den liksom i ett 10-dels sekund.. Skjer ikke alltid, men gjerne 10 ganger iløpet av dagen eller noe... Andre som har hatt liknende problemer med 1.9 TDI motoren? Er dette noe jeg bør få møller til å se på (er jo garanti på vogna) eller "er det bare sånn det "skal" være"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2005 Hei Trond og takk for sist! Jeg var også ute for det samme på en passat 04 1.9 tdi, det var slett ikke mye "napping", men det var der av og til... som du også beskriver! i dette tilfellet var det vanntemp sensoren som ga feil verdier, da denne ble byttet ut, fungerte den som den skulle! Det som skjer er vel at den går i nødmodus hvis verdiene fra sensoren er ute på viddene! Ta en tur til forhandleren din å ta en feilsøk! NB! Touranen din er vel ikke rulla mange km, denne passaten var kun gått 3000 km!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2005 Hei igjen ja! Touran'en nærmer seg raskt 9000 nå, men dette har vært sånn mer eller mindre siden "dag 1" mener jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2005 innimellom når jeg er ute og kjører så "fjusker" bilen litt, det er når jeg ligger nesten uten pådrag, og gjerne slipper gassen litt, for så å gi på igjen.. så "kutter" den liksom i ett 10-dels sekund.. Skjer ikke alltid, men gjerne 10 ganger iløpet av dagen eller noe... Andre som har hatt liknende problemer med 1.9 TDI motoren? Er dette noe jeg bør få møller til å se på (er jo garanti på vogna) eller "er det bare sånn det "skal" være"? Hmmm...Dette har jeg merka på mutters bilen også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2005 innimellom når jeg er ute og kjører så "fjusker" bilen litt, det er når jeg ligger nesten uten pådrag, og gjerne slipper gassen litt, for så å gi på igjen.. så "kutter" den liksom i ett 10-dels sekund.. Skjer ikke alltid, men gjerne 10 ganger iløpet av dagen eller noe... Andre som har hatt liknende problemer med 1.9 TDI motoren? Er dette noe jeg bør få møller til å se på (er jo garanti på vogna) eller "er det bare sånn det "skal" være"? Har akkurat samme problem på Caddien.. Får ta den neste gang bilen skal på service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...