Anbefalte innlegg

Hva er en Audi S6 C4 stv verdt?

 

Gått 350kkm

Manuell

Bra i karosseri, lakk og interiør

Må overhale motor grunnet blårøyk, antatt stempelringer

Fint stoffinteriør

Knall blå farge, minner litt om S6 plus fargen, mye mulig det er den fargen og

3" rustfritt eksos

Diverse motordeler følger med

 

Bare nysgjerrig på hva dere inne her mener. Den ligger til 35.000kr, noe jeg synes var dyrt når man får en annen til noen lapper mer, gått mindre, manuell, samme interiør, mørke grønn og nylig EU godkjent! Noe rust nederst på dører.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tippet 50, så 35 må jo være greit!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde kanskje skrevet at den andre EU godkjente koster 40.000kr og ser mer enn grei ut :)

 

Så du hadde syntes 50.000kr for en bil som motor må overhales på er greit? Bare spør liksom! Syntes det hørtes brutalt ut men jeg har heller ikke noen peiling på verdi av disse bilene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En slik bil er verdt alt fra vrakpant til 200000 kr, alt er avhengig av tilstand og modell! De ihjelkjørte ligger gjerne i den prisklassen du nevner. Er vel kanskje verdt å legge litt mer i det å få seg et noenlunde bra eksemplar? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blårøyk på AAN er svært sjeldent stempelringer, heller turbo eller ventiltetninger. Men en grei motor er uansett ganske billig, her er det totalinntrykket som teller mest.

Som Nils Erik sier er det alle verdier på disse, og nå begynner de å bli sjeldnere for hvert år. Manuell og kurant farge og pent interiør er veldig viktig.Resten vil man gjerne uansett gjøre noe med, disse er uansett ikke billige i kosten, selv om jeg nå etter 18 år med min vel har hatt svært billig bil.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, stemmer :) visste ikke at de var verdt såpass med så høy km-stand, samt sliten motor :) skjønner jo at ett bra karosseri er et stor pluss da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.