Anbefalte innlegg

Nå er jeg drit forbanna på folk som ikke har kontroll på varene de har av bilene eller varene de holder på å flytte på. I går da jeg var ferdig på jobb oppdaget jeg at noen hadde skrammet opp frontfangeren på S6'n min. Siden jeg allerede har fått tilbud på fullt RS4-sett på den, så tror jeg at det nå er tid for montering av dette. Da stripene på frontfangeren var ganske stygge. : mad :: bh :

 

Var egentlig ikke noe jeg ønsket så nære Gatebiltreffet på Rudskogen, men jeg må bare få si det... F@€n I H€77V€+€.

 

Skal holde dere oppdatert underveies i prosjektet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånt er kjipt, og selvfølgelig var det heller ingen lapp vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig gjetta, men i.flg lakkereren, så skal han prøve å fikse RS-settet uka etter GateBil på Rudskogen. Håper det nå da... Han hadde vistnok fått inn noe mer styling til S6 også, skal innom i morgen å se på det. Lurer litt på hvordan det blir seende ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig gjetta, men i.flg lakkereren, så skal han prøve å fikse RS-settet uka etter GateBil på Rudskogen. Håper det nå da... Han hadde vistnok fått inn noe mer styling til S6 også, skal innom i morgen å se på det. Lurer litt på hvordan det blir seende ut...

Hode, skulder, kne og tå, kne og tå! Nei men du "Røsægg" :fy: .. det er mye finere med s6 fangere : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hode, skulder, kne og tå, kne og tå! Nei men du "Røsægg" :fy: .. det er mye finere med s6 fangere : rock :

 

En uskada S6-fanger er finere ja, men en skadet S6-fanger er ikke så veldig fin å se på da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke lys er det som passer i RS4 fangeren? Eller, rettere sagt... Hvilke lys har dere i fangeren deres?? MÅ jo ha lys i RS4 fangeren min...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hode, skulder, kne og tå, kne og tå! Nei men du "Røsægg" :fy: .. det er mye finere med s6 fangere : rock :

 

Henger meg på der jeg å :) Tenk å ødelegge en S6 : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.