Passat 2006 Stv - Fukt i fotbrønn førerside

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en passat 2006 som har hatt fukt i fotbrønn på førerside i lengre tid og nå lukter det ikke spesielt bra, så det skal byttes dørken og renses i bilen.

 

Jeg må nok bytte en del av tekstil i/rundt fotbrønn. Jeg har ikke fått forska på hvor vannet har kommet fra. Er det sannsynlig at troppa under dørken kan ha vært litt ute av stilling, og sluppet inn vann fra undersiden ved våte dager på veien? (den er fjernet på bildet).

IMG_20180405_115441.jpg

 

Eller er det andre kjente måter at vann havner nede i fotbrønnen? Jeg kan ikke se/kjenne noe fukt opp etter kantene noen steder. Jeg har ikke fått sjekket skikkelig fra baksetet, men det virker som det er ganske konsentrert rundt fremre del.

 

Selv om AC-drenering går ut på høyre side, har jeg sjekka denne også. Der virker alt å være greit. Drenering i dør på førerside ser åpen og fin ut.

 

Noen tips til vannkilde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.