#1 Skrevet April 6, 2018 Da er det bare å sette av datoen. Årets bilrebusløp går av stabelen den 19.mai. Da er det bare å begynne å forberede bilen og dei små grå! Meir info kommer her så fort det er spikra. Følg gjerne arrangementet på facebook om du er der og. Lurer du på noke, bare gi ein lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2018 Då e da ikkje lenge igjen til årets Bilrebusløp. Er DU klar? Påmeldingsfrist er den 13.mai. Så sitter du på gjerdet, så er det bare å bestemme seg. Nøyaktig tidspunkt for starten er ikkje heilt bestemt, men kan sjå ut som om den blir rundt kl11. Dette kommer me selvfølgelig tilbake til. Priser for å delta på årets løp er: 100,- for medlemmer 150,- for ikkje medlemmer. Bindende påmelding. Etter alle oppgaver er fullført blir det litt sosial kos med mat og premieutdeling [emoji106] Lurer du på noke? Ikkje nøl med å ta kontakt.[emoji6] Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2018 (endret) Lurer du på noke? Ikkje nøl med å ta kontakt Noen av desse på ruten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2018 Noen av desse på ruten? Bare på din rute [emoji12][emoji23] special trip for you! [emoji23] Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2018 Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2018 Minner om at påmeldingsfristen for å væra med på rebusløpet 2018 er ut dagen idag. Kom og bli med på gøy og sosial hygge! [emoji106] Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2018 Vi ser oss dessverre nødt til å avlyse grunnet for lite påmeldte... Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...