#1 Skrevet Juni 30, 2005 Har funnet noen kule felger på nettet og lurer på kvaliteten på disse. - FK-Automotive Edition 8 Gull - Momo GTR Limited Siden jeg har mørk bil, hadde det vært litt kult med gull-felger da, men vil ikke ha felger med for mye på, vil ha åpne felger... EDIT: Glemte bilder vett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2005 Når det gjelder Momo GTR har jeg ingen erfaring, men jeg har hatt et sett med forgjengeren, Momo GT2, i litt over 4 år nå, og det er bånnsolide felger! Kvaliteten gjenspeiles vel av vekten, de føles blytunge når man løfter på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2005 FK sine gull hjul er vel ikke klar for levering enda, tror ikke det er top of the class quallity, da de ikke er spesiellt dyre, og de ikke er noe annerkjent merke, men jeg har merka meg de felga også, de er steifeit Får fort litt usa-stil over en mørk bil med de hjula.... Go for it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...