Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er på strøm tyv jakt.

Jeg finner ikke vindu og takluke rele på min 1996 Audi S6 avant. Har sett under panser, under rattstamme, bak sparkepanel fotbrønn venstre og høyre side.

Noen som har rele nr og plassering?

 

http://www.justboring.com/2011/10/audi-c4-100a6-fuserelay-locations-and.html

Rele panel II i link er pos 1,2,3 tom hos meg, og det er ingen "dobble" releer her

 

Trenger assistanse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dobbeltrele på 1&2, og måtte ta ut nr. 3 som tømte bilen for strøm på min S4. Det kan hende S6 har alt i boksen for sentrallås (nummer 1) ved batteriet, da den har annen alarmstyring.

Problemet var når spenning gikk under et visst nivå, dro sentrallåsen i alle vindusheiser og takluke og tømte resten..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får sjekke under baksetet.

Takluken har også tidvis en tendens til gå lengre bak en stilling på bryter tilsier, da stopper den ikke før den begynner å hoppe på overføringen. Det er heller ikke alltid at den finner nøytral posisjon etter at den har hvert tiltet opp, stopper da ørlite for langt oppe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.