#1 Skrevet April 10, 2018 Noen som har noen ide til slikt? Helst i Opplandsområdet! Og helst litt sånn småsvart hehe mye mulig det er åtte felger jeg vurderer å få behandlet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2018 Hør med Gunnar Hippe i Moelven http://www.ghippe.no/produkt/sandblasing/ Er di jeg selv har blitt anbefalt, men har ikke fått ut fingeren enda . Har selv 8 felger som skulle vert fjernet lakk å lakkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2018 Men hippe glassblåser vel ikke? Jeg pusset opp vinterhjula mine der for noen år siden og det ble sandblåst og pulverlakkert. For meg var det mer enn godt nok, men noen krever mer shiny overflate enn jeg gjør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2018 Men hippe glassblåser vel ikke? Jeg pusset opp vinterhjula mine der for noen år siden og det ble sandblåst og pulverlakkert. For meg var det mer enn godt nok, men noen krever mer shiny overflate enn jeg gjør. *Vi bruker både aluminiumsilikat(Alsil A1) og glass som blåsemateriale.* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2018 Veit du stk pris på blåsing og lakkering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2018 Jeg jobber ikke der, bare kopierte fra nettsiden derres. Men jeg mener jeg fikk en pris 3500kr for fjerning av lakk å på med ny pulverlakk. Men husker ikke om det var inkludert mva. eller ikke.. For 4 felger altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2018 Ja, okei! Skjønte du ikke jobbet der, men spurte siden du hadde brukt dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2018 Ja, okei! Skjønte du ikke jobbet der, men spurte siden du hadde brukt dem! Har ikke selv brukt di men blitt anbefalt, har bare vert i kontakt med di. Men fikk ikke ut finger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2018 Åh, ja okei, da misforsto jeg nok litt! men skal høre med han jeg blir nok ikke noe før enn til sommeren uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...