#1 Skrevet April 10, 2018 Nytt prosjekt. Hvem i Follo området går jeg til når jeg skal få laget til pleksiglass raskt og enkelt? Vinteren har vært hard og båten min trenger ny vindskjerm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2018 Litt utenfor området, men disse kan fikse stort sett alt innen plast. https://i-packplast.no/ CNC'en der hadde fikset en ny sånn vindskjerm på et par minutter (var med innom der og laget noe da jeg kjenner en som har jobbet der og har tilgang til å få laget ting). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2018 Jeg har tidligere brukt "Moss Glass og Fasade" Har alltid fått kjapp og god hjelp derifra, men da var det igjennom firma så jeg så aldri regningene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2018 Sarpsborg og Moss er forsåvidt nærme det. Ski og Follo er også av interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...