#1 Skrevet April 14, 2018 Hei. Skal til å skifte bensinfilteret. Men det lå skremmende trangt til, mellom tank og karroseri. Er det noen som har gjort denne jobben før ? Må jeg ned med tanken? Mvh Tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2018 Klarte det til slutt . Hadde nødt til å løsne på to av stroppene som holder tanken oppe. Men en annen ting. Jeg har eiet Rs2`n siden 2006, og vet med sikkert at jeg aldri har skiftet bensinfilteret. Men på filteret står det dato 12.06.07 Syns det var litt spesielt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2018 Utløpsdato Møtte en blå rs2 på Forus tidligere denne uka med skilter som startet på Y, var det deg kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2018 Utløpsdato Møtte en blå rs2 på Forus tidligere denne uka med skilter som startet på Y, var det deg kanskje? Det var nok meg ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...