#1 Skrevet Juni 30, 2005 Denne bilen vil bli vist på Frankfurt-messa i September og vil komme i salg over nyttår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2005 hmm.. peugeot coupe-look-alike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2005 Første jeg tenkte var Renault. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2005 Synes den ser tøff ut jeg! Men hva skal den hete tro? Regner ikke med at den skal hete Concept C når den kommer i salg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2005 Lignet mest på en Citroen synes nå jeg, nesten helt samma hjula og jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2005 Men hva skal den hete tro? Regner ikke med at den skal hete Concept C når den kommer i salg. Nå som VW nettopp har hentet frem Jetta-navnet fra glemselen her i Europa, så håper jeg på at C'en i dette navnet blir til Corrado når den står på podiet i Frankfurt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2005 Nå som VW nettopp har hentet frem Jetta-navnet fra glemselen her i Europa, så håper jeg på at C'en i dette navnet blir til Corrado når den står på podiet i Frankfurt. Tipper det blir VW Golf Cabriolet eller bare Volkswagen Cabriolet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 30, 2005 Nå som VW nettopp har hentet frem Jetta-navnet fra glemselen her i Europa, så håper jeg på at C'en i dette navnet blir til Corrado når den står på podiet i Frankfurt. Skal de nå først begynne å hente frem navn så er det jo bare å ta det corrado navnet å slenge det på dynga. Scirocco var først og det navnet er myyyye bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 30, 2005 Taklinja er kliss lik de fleste andre med nedfellbart tak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 30, 2005 Skal de nå først begynne å hente frem navn så er det jo bare å ta det corrado navnet å slenge det på dynga. Scirocco var først og det navnet er myyyye bedre Kan bare kaste Scirocco navnet også, for Karmann Ghia var først;) Håper ikke dem kaller den nye modellen for Corrado, blir aldri det samme uansett... My 5cents... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 1, 2005 den så iværtfall ikke så altfor rå ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 4, 2005 Tipper det blir VW Golf Cabriolet eller bare Volkswagen Cabriolet. Som nevnt i forrige artikkel om nyheter fra VW og Audi i Treffpunkt skal bilen iflg fabrikken kun hete Volkswagen Cabriolet. Bilen lanseres i mars neste år og motorutvalget ved lanseringen blir 2,0/150 hk FSI og 2,0/200 hk TFSI. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 26, 2005 Og navnet blir Volkswagen Eos. Den vil komme til Norge ved nyttårstider.. Sinnsykt fin bil http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=27288&tid= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 26, 2005 rart navn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 26, 2005 rart navn... Trodde Vw ga bilene navn etter vinder, havstrømmer og annet tull.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 26, 2005 Syntes den var fet jeg. Men navne kan trenge noe tilvenningstid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 26, 2005 Joda, så ikke så dum ut den, uten at jeg fikk ståpels akkurat. Men sorry VAG, EOS er et kamera fra Canon, og thats it: nei : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 1, 2005 eos navner får meg av en eller annen grunn til å tenke på toyota prius og hele hybrid greien.. ellers ser jo bilen bra ut.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...