#1 Skrevet April 23, 2018 Som i topic? Dette er også en del som har skille mellom chassisnummer 3B-1-300000 og nyere, hvor min er av den nyere typen. Men om jeg finner til "gammel", passer dette på min? Autodoc har et som matcher OEM delenummer, 3B7 512 121, men er ikke på lager. Skulle komme på lager om 2-3 uker for 3-4 uker siden. Aner heller ikke om dette delenummeret er til gammel eller ny, kun funnet det på delefilmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2018 Opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2018 Hva skal Møller ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2018 Ikke hatt tid til å høre enda, men er føre var og ute etter eventuelle alternativ dersom Møller skulle vise seg å være for dyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...