Anbefalte innlegg

Vurdere å selge mitt Audi 50 prosjekt.

Bilen er en Audi 50 GL med den store 1.1l motoren.

 

Er en del rust, ikke kritisk mye. Mest der alle eldre Audi/VW får det, altså under skjermene.

Skjermene i seg selv er ok, litt overflate rust. Samt overflaterust under baksete.

 

Bilen har vært startet og kjørt, men trenger en overhaling med nye plugger og tenningsdeler.

Er montert moderne dynamo, men "Ny" gammel følger evt med.

 

Må hentes på henger, står i Aure på nordmøre.

 

Bilder ligger i starten av denne tråden:https://forum.vacn.no/showthread.php?257553-Audi-50-GL-80-L-og-100-Coupe-S-en-gal-manns-garasje

 

Kom med bud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye skal du ha for audi 50n?

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Glenn

 

Hadde tenkt rundt 10 000 kr, men klarer selvfølgelig ikke bestemme meg om jeg vil selge eller ikke.

Har lyst på den selv, men vet at det trolig blir for lite tid til å sette den i stand.

 

Er åpen for bud :)

 

Har også Golf 1 GTi motor, recaro seter og div som kan følge med mot tillegg, eller selges separat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Mye som må sveises osv? Lakkeres ? Problemet blir vel frakt av bilen for min del og evt

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal den bli perfekt må den nok hellakkeres etterhvert. Slik den er i dag så er den grei i lakken med noe plasser med rust. Det jeg har funnet som må sveise er under skjermer mot coupeen.

 

Vurdere å sette den i stand slik at den kan kjøres, men da får jeg vel lyst til å beholde den selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.