#1 Skrevet April 24, 2018 Hei Fattern har en Audi 100TQ 10V (MC?) som har problemer med å starte når den er kjørt varm. Før var den tregstartet når den var kald, kjørte starter i ca 5 sekunder før den startet. Nå starter den øyeblikkelig når kald, men starter ikke når den er varm, kan kjøre starter aldri så lenge uten at den starter. Starter med en gang når den har stått og kjølt seg ned en stund. Har sjekket: - har gnist når kald og varm - veivposisjonssensor byttet og sjekket begge, testet med en ny også - byttet tomgangsregulator - ny multifunksjons temperaturføler MFTS - Har prøvd å koblet fra en del temperatur relaterte sensorer for å se om det virket På forhånd takk for hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2018 Hallgiver Selvom du har gnist er det ikke sikkert det er nok. Vært ute for dårlige hallgivere slik at gnist blir dårlig og uregelmessig når varm. Dyser som lekker når avslått. Fuel trykk lekasje etter avstengning (skal holde trykk frem til du skal starte igjen) Pumpe må virke som den skal Vakuum problemer Etter dette må en få målt diverse trykk. Er litt hærk og jobbe med CIS av og til.. Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2018 Takk for svar. Er det noen måte å teste hallgiver på? Og denne er på fordeler på disse bilene? Ved lekkasje dyser, skal det vel være mulig å starte bilen rett etter at den har stoppet? Da har det vel ikke hatt tid til å bli en lekkasje stor nok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...