Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjøpte meg nylig en S4 B8, sedan manuell i rød :D Bilen er levert med rød monochrome DIS/FIS, skjermen i speedometeret. Bilen fås også med full farge skjerm (Color DIS) og sitter å vurderer å gjøre en swap. Skal gå veldig greit i følge denne guiden: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/721522-DIY-Color-DIS-Retrofit-and-Concert-to-MMI3G-Retrofit?p=11851028&viewfull=1#post11851028

 

Virker veldig straight forward, få Møller til å kode odometer/km.stand og fjerne component protection.

 

Finnes mange cluster på eBay, problemet er at 95% av de er engelske med miles. Er rimelig sikker passformen er lik til å være høyere kjørt. Europeisk cluster med km/h koster 3 ganger så mye som regel.

 

Det jeg lurer på, jeg har jo et helt fint cluster, kunne jeg swappet skivene over, og er det noen innstilling i clusteret til å bytte fra mph til kph?

 

Siden du kan lese av kph i DISen en funksjon jeg er veldig glad i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du ikke koda om det med vagcommen din?

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke fjerner compononent protection og justert km.stand med VDCS som jeg vet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på Audi fis på finn også finner du en kar fra ølen som heter jacec.

Han fikser dette for deg, han skaffer antagelig et speedometer til deg også hvis du vil. Men det han gjør er at han tar en avbildning av det speedometer du har nå også kopierer han dette inn i det nye sånn at alt blir riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset! Fant han på finn, så skal sende han en melding :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.