Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en Passat 32B med hiddensprut (Link Ecu ) og single coiler på som jeg gjerne vil bruke orginal turteller på. Turtelleren er noe lik som golf mk2 osv.

Noen som har løsning på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter i samme båt med en Audi S3 og vipec i88. Dette er vel så og si det samme sprutet som Link G4 tror jeg. Det jeg har funnet ut, men ikke testet ennå er at turteller får signal fra original ECU. Arrester meg om det er feil. Jeg kommer til å bruke en ledig aux utgang i i88'n og sette denne som tacho i PC link.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter i samme båt med en Audi S3 og vipec i88. Dette er vel så og si det samme sprutet som Link G4 tror jeg. Det jeg har funnet ut, men ikke testet ennå er at turteller får signal fra original ECU. Arrester meg om det er feil. Jeg kommer til å bruke en ledig aux utgang i i88'n og sette denne som tacho i PC link.

 

Ja er mye det samme dei to spruta.

Har googla endel og sendt noen mailer mrd Link ECU. Dem sendte meg en link til en modul jeg kunne benytte.

Grunnen til det er litt spes på min 87mod kontra "nyere bil" er at min har såkalt high side/level turteller. Trenger spenning på rundt 48-50v for og trigge.

Men lar seg gjøre.

Muli det er enklere på din da den har nyere turteller som trenger lavere spenning, og kan kobles direkte uten tilleggsmodul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er mye det samme dei to spruta.

Har googla endel og sendt noen mailer mrd Link ECU. Dem sendte meg en link til en modul jeg kunne benytte.

Grunnen til det er litt spes på min 87mod kontra "nyere bil" er at min har såkalt high side/level turteller. Trenger spenning på rundt 48-50v for og trigge.

Men lar seg gjøre.

Muli det er enklere på din da den har nyere turteller som trenger lavere spenning, og kan kobles direkte uten tilleggsmodul.

 

Det er god hjelp i supporten hos Link, de har hjulpet meg et par ganger.

 

Håper det ordner seg med den modulen, artig å få originalt til å fungere opp mot hiddensprut :D Sånn jeg har forstått det så går der et eget signal direkte fra turteller og til ECU'en, men også som du sier er min en 2000 modell og noe nyere.

 

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.