#1 Skrevet April 28, 2018 Selger et sett OZ Superturismo LM 9,5x19 ET35 5x112 uten dekk. Felgene er veldig lite brukt og i bra stand. HBO 15.000kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2018 Farge? Ver du vekt på de? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2018 De er grå. Det er de felgene som ligger i stabelen på det øverste bildet. Vekt må jeg sjekke opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2018 Ok,var litt usikkert på om de var sort el grå. Gi meg en tilbakemelding på vekt da Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2018 Ok,var litt usikkert på om de var sort el grå. Gi meg en tilbakemelding på vekt da Sent from my iPhone using Tapatalk De veier ca 11,5kg ifølge produsenten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2018 SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...